Názor k článku Radeony RX 6000 by prý mohly dostat „Super-Resolution“ upscaling jako alternativu DLSS od Alich - Radek Holeček 30.10.2020 at 17:02Nvidia z daneho linku:...

  • 31. 10. 2020 13:38

    Alich

    Radek Holeček 30.10.2020 at 17:02
    Nvidia z daneho linku: "Jedna síť pro všechny hry – V původní verzi DLSS bylo nutné trénovat umělou inteligenci v každé nové hře. DLSS 2.0 poskytuje zobecněnou síť umělé inteligence, která funguje ve všech hrách. To znamená rychlejší integraci her a více her s podporou DLSS."

    Radku, ja to chapu tak, jak popisoval Jan. Ono sice v tom textu nejdrive zminuji "trening AI" a nasledna veta mluvi o "zobecnene siti", coz neni uplne to same. Ale v tomto kontextu to ctu jako "drive jsme museli trenovat na kazde hre, u ktera jsme chteli podporu DLSS. Ted uz kazdou hru, aby mela podporu DLSS, na trening nepotrebujeme."
    Ten anglicky text je v tomto vysvetleni jeste jasnejsi, rekl bych.

    EDIT: Diky obema, neco jsem se zase naucil :o)