Odpovídáte na názor k článku Radeony RX 6000 by prý mohly dostat „Super-Resolution“ upscaling jako alternativu DLSS. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
To jsem zkoušel když jsem chtěl vědět jaký výkon bude mít moje 2070S při použití RT a DLSS v 3440x1440, tedy zda přejdu na UWQHD monitor.
Bohužel pokud v jakékoli hře nastavím DSR rozlišení (na velikosti faktoru DSR nezáleží) tak se automaticky vypne DLSS. Ono to nedává moc smysl, aby to takhle někdo chtěl používat. DLSS primárně slouží ke zvýšení výkonu, DSR slouží ke zvýšení vizuální kvality pokud člověk nemá výkon nebo je ten downsampling rychlejší než třebe MSAA.
Já třeba používal DSR k tomu abych získal rozumný výsledek za cenu nižšího výkonnostního dopadu když jsem v Prepar3D chtěl odstranit shimmering. 4xMSSA a 4x Sparse Grid SuperSampling s tím dokázaly zatočit, ale za cenu klidně za cenu 70-80% výkonu. DSR pomohlo část shimmeringu odstranit, přitom propad výkonu byl cca 50%. Naštěstí pak vyšla GTX1080 a už to zvládalo MSAA s SGSSAA a od té doby DSR nepoužívám.