Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Radeony RX 6000 by prý mohly dostat „Super-Resolution“ upscaling jako alternativu DLSS. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 2. 11. 2020 15:48

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Ona to ale ideálně chce, aby se GUI s textem a různé overlaye renderovaly na nativním rozlišení, jinak by to vypadalo trošku divně.
    Teoreticky je možné něco jako DLSS 2.0 udělat agnosticky ke hře (tj. třeba pro použití se starými tituly), ale musel by tam být engine, který by ty pohybové vektory sám hledal v obraze, což není úplně nenáročná a snadná věc. Něco jako MVTools v Avisynth (to je pro filtrování videa ale řeší to stejný problém).