Osobně neznám žádný NLE, který by exportoval raw formát. Platí, že H.264/HEVC jsou formáty navržené pro šíření obsahu ke konzumentovi a to že je využívají výrobci DLSR na pořízení záznamu jde na vrub omezených HW zdrojů, jejich lenosti či snaze nekanibalizovat si svůj vyšší segment. Někteří jdou tak daleko, že DSLR limitují v dostupnosti All-I, při zpracování videa je pak IPB při zpětném scrubbingu po timeline značně nepřirozenou úlohou. Jsou samozřejmě vyjímky mezi výrobci kamer, kteří nemají problém i u cenově dostupných kamer nabídnout záznam v RAW. U raw formátů, které jsou typicky "All-I" se pak dá často (ideálně za přispění GPGPU) pracovat s originálním materiálem i bez nutnosti vytvářet proxy.
Je si třeba uvědomit, že samotný encoding je typicky tou nejméně náročnou úlohou při renderingu. Takže rendering do finální H.264/HEVC by byl neefektivním například pokud je vyžadováno několik výstupů při různých parametrech (chroma subsampling, bitrate, ....). Je efektivnější s použitím výstupního souboru v bezeztrátovém formátu opakovaně spustit samotný encoding s definovanými parametry, než vždy renderovat celý projekt.