Mně připadne zcestná spíše tvá argumentace. Já nehraju hry kvůli RT nebo DLSS, dokonce často ani ne kvůli tomu, jak vypadají, ale proto, abych si zahrál a pobavil se.
A stojím si za tím, že RT + DLSS je pro mě (osobně - to znova opakuju) zbytečnost. Jednak kvůli výše uvedenému a pak taky proto, že z těch několika her, které zatím podporu pro RT mají, mě oslovuje naprosté minimum, většinu z nich ani neplánuju koupit.
Druhá věc je ta, že tenhle hype okolo RT se zatím ukazuje jako hype; zatím je to tak, že implementaci RT technologií sponzorují výrobci HW, nejde o etablovanou/zažitou/standardní technologii. Nabízí se tu srovnání s přehypovanými staršími technologiemi, které jsou dnes už mrtvé, nebo zcela na okraji zájmu: PhysX, Hairworks/TressFX, nebo VR. Jestli takto dopadne i RT, to je samozřejmě ve hvězdách, nicméně platí, že až/pokud RT bude etablováno, budou dnešní karty (a rovněž většina dnešních RT-enabled her) zcela nepodstatné - karty budou mít nedostačující výkon a hry nebude (až na nadčasové výjimky) nikdo hrát.