Odpovídáte na názor k článku Radeon RX 6800 a RX 6800 XT vrací plnou konkurenci do grafik. Jak dopadly v recenzích?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Podívej, ty tady operuješ s NVENC, jako by AMD nemělo něco podobného - jenže ono má. A s ohledem na (ne)kvalitu obého je poměrně jedno, jestli NVENC dosahuje mírně nižšího bitrate při stejné vizuální kvalitě.
Co se RT týká, je součástí DX, takže podporu do čipu zřejmě přidat musí, aby se mohli honosit podporou DX12blabla, stejně tak kdyby podporu vypustili úplně, strefovali by se do nich fandové nvidie, že to neumí. Za mě je to zbytečnost, stojím si za tím už poměrně dlouho a ani AMD mě nepřesvědčí, že za současné výkonové situace to má smysl. DLSS je pak z nouze ctnost, kdy se nedostatek výkonu kompenzuje trochu lepším upscalingem. Control je pak hodně specifická hra, kde upscaling bude mít vždy úspěch kvůli designu textur - doporučuju prozkoumat: většina z nich nemá žádné výrazné malé detaily, takže AI upscaling nemá problém s interpolací. Stejně tak analogie DLSS od AMD bude mít za úkol jedinou věc: navýšit nedostatečný výkon.