Názor k článku Radeon RX 6800 a RX 6800 XT vrací plnou konkurenci do grafik. Jak dopadly v recenzích? od Gildor - K tomu RT ještě - vím, že si...

  • 20. 11. 2020 18:08

    Gildor

    K tomu RT ještě - vím, že si za tím stojíš dlouhodobě a dají se pro to rozhodně najít argumenty. Vývoj mě ale zatím přesvědčuje spíše o opaku, tzn. že (min. velká studia) budou implemetaci DXR a DLSS dávat do her postupně častěji a častěji.

    Asi je to také dost otázka na vývojáře her. Kolik z nich si myslí, že nejlepší cesta k lepší vizuální kvalitě by bylo jít po maximálním rasterizačním výkonu karet a kolik z nich je názoru, že rasterizace jako metoda už se dostává ke svým limitům a pokud chtějí posouvat vizuální kvalitu her výrazně dál, tak už jim rasterizace a její možnosti kladou u moc velké překážky a DXR efekty naopak nabízí možnosti, které by standardně neměli a má smysl se je snažit co nejvíce použít - v tom výkonostním rámci grafik, který v tuto chvíli existuje a samozřejmě v RT stále ještě není tak hvězdný.

    Osobně jsem od vývojářů zaznamenal už obě verze, takže aby si člověk vybral...