Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Radeony RX 6000 odhaleny: návrat AMD do highendu, specifikace, ceny a data vydání. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 29. 10. 2020 0:03

    Maudit (neregistrovaný)

    takze zase AMD propadak. podle slajdu AMD ma 6800XT v prumeru stejne fps jako RTX 3080, takze v realu to bude tak o 5% min. a to jeste meri nektery (mozna vsechny) karty v oc rezimu :D

    zadny info o vykonu raytracingu = raytracing na radeonech je podle vseho, vcetne aktualnich uniku, zatracene pomalej a to zaroven pri nizsi kvalite, nez u Nvidie. dobre je to videt treba tady primo v ty jejich prezentaci (pozor, nutny pustit a nabufferovat ve 4k kvalite)

    - totalne rozbity a rozsumeny stiny na pisku od ty rostliny:
    https://www.youtube.com/watch?v=oHpgu-cTjyM&feature=youtu.be&t=983

    - raytraced stiny nejsou pocitane z high-res modelu, ale z low-res modelu (hranate)
    https://www.youtube.com/watch?v=oHpgu-cTjyM&feature=youtu.be&t=1110

    zadna AMD alternativa pro akceleraci AI vypoctu k TensorCores od Nvidie

    zadna alternativa k DLSS - jejich VP rika primo v prezentaci "pracujeme na tom" - to znamena ze jeste dlouho nic mit nebudou a az budou mit, bude to nizsi kvalita a bude zrat vykon shaderu, protoze zadny tensor cores :)

    kdo si ted koupi RTX 3000 grafiku, bude za par let schopnej porad bez problemu hrat nejnovejsi hry na max detaily. s grafikou jako RTX 3070 nebo RTX 3080, kde aktualni hry hrajes ve 4k nativne, si budouci treba 2x narocnejsi hru porad na max zahrajes, staci zapnout DLSS. u radeonu 6000 mas smulu :)

    Nvidia ma v GPU rady RTX 3000 daleko vic hardwaru (krome klasickejch shaderu i dedikovany RT jednotky, dedikovany AI jednotky) a jejich GPU je postavene na vyrazne horsim 8nm procesu (pouze vylepseny 10nm, i podle slov zdejsiho autora). stoji proti plnotucnemu 7nm procesu u AMD. a presto preze vsechno je Nvidia porad lehce rychlejsi v rasterizaci, brutalne rychlejsi v raytracingu a jeste nabizi obrovsky vykonostni boost diky DLSS (i na roky dopredu). radeony jsou proste technologicky pozadu. tohle se AMD nepovedlo :D