Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku První zkušenosti s Android Pay. Jak funguje bezkontaktní placení mobilem?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 14. 11. 2017 15:03

    hh (neregistrovaný)

    "Android Pay navíc pojme různé zákaznické nebo klubové kartičky, jež dnes obchody rády vydávají." To mi přijde jako nejzajímavější fce, protože platebních karet u sebe nenosím víc jak dvě, tak ten management kolem toho ještě zvládnu. Ovšem zákaznické karty všude odmítám, protože bych jich měl dvě hafa :) mám v plánu rozjet si Stocard aplikaci, ale pro ty, kteří mají zákaznickou kartu s čipem a ne jen nějakým čárovým nebo magnetickým kódem, bych právě využil APay. A druhá věc, jak je tohle vlastně bezpečné? V androidu jsou čím dál větší díry, navíc se do toho přidává BT a WiFi prolomitelná za pár vteřin. Takovému přístroji asi ani nechci svěřit otisk platebky. A tvrzením googlu zásadně nevěřím, potají opravuje kritické chyby a strašně se rozčiluje když na to někdo upozorní a na cizí chyby upozorňuje pomalu na billboardech. A co se týče AirBank, oddělila svojí mobilní aplikaci od banky a už je tam PP rohlíku a bude hůř.