Odpovídáte na názor k článku Nový iPad Pro má výkon jako Xbox One a je dražší než kdy dřív. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Tady ti nechci kazit iluze, mají silnou značku, ale současný datadisk není moc populární, spíš naopak. Je tam cítit určítý trend, podobně jako u intelu. Jeden tým má lepší výsledky jak ten druhý a střídají se, aby bylo zachováno tempo a generoval se zisk. S tím classicem nevím kam přesně cílí, ale pro popis a rozbor dané problematiky bych musel napsat opravdu mnoho textu. Pokud máš rád příběh warcraftu, tak i skrze jen to, že vyexpíš, projdeš nějaké lokace a tak za to stojí.
Co ovšem wow několik let úspěšně dodržuje, je brutální neoptimalizace. Dokonce je v současném stavu i lepší vlastnit starší železo, protože se děje nehezká věc - moderní CPU/GPU se flákají a framerate rozhodně není optimální. A trpí to i dalšími neduhy. Proto ho velmi rád vytahuju jako ten nejlepší příklad, jak to nemá vypadat. Naopak, byť už je to také vousatá hra, Trine 2. Ta gamesa opravdu vytížila HW a nebyly tam nijak vysoké nároky na CPU.
Osobně se obávám, že tím, jak se naráží na limity v HW bude muset dojít ke značné redukci nadbytečného kódu/instrukcí, aby jsme se posunuli někam dál. Bude nás to stát komfort a čas, ale když už nic jiného nezbyde ;) AMD s Mantle dalo jasný směr, Vulkan, Metal, DX12 jsou důkazem, že to funguje. Dalším krokem by mělo být odpoutání se od uzavřeného blobu a víc se otevřít, protože myslím že nejsem sám, kdo je z kroků jedné či druhé společnosti trochu rozmrzelý. Samozřejmě budou se snažit to držet co nejdéle pod pokličkou, ale MS a DX API tady nebude věčně (snad).