Druhé místo uhájil Samsung, avšak také nabral záporný trend, když meziročně dodal o 12 % méně tabletů. Lenovo na třetím místě posílilo, když dodalo 2,5 milionu velkých placek. O sto a více procent si polepšily společnosti LG a Huawei. Ty už ale ovládají jen nižší jednotky procent trhu. Ten je dle zjištění IDC hodně roztříštěný. Pět největších výrobců drží celkově 54,4% podíl, zbylých 45,6 % připadají na desítky dalších výrobců.
Výrobce | Dodávky 2Q15 | Podíl 2Q15 | Dodávky 2Q14 | Podíl 2Q14 | Změna dodávek |
Apple | 10 900 000 | 24,5 % | 13 300 000 | 27,7 % | −17,9 % |
Samsung | 7 600 000 | 17,0 % | 8 600 000 | 18,0 % | −12,0 % |
Lenovo | 2 500 000 | 5,7 % | 2 400 000 | 4,9 % | +6,8 % |
Huawei | 1 600 000 | 3,7 % | 800 000 | 1,7 % | +103,6 % |
LG | 1 600 000 | 3,6 % | 500 000 | 1,0 % | +246,4 % |
Ostatní | 20 400 000 | 45,6 % | 22 400 000 | 46,7 % | −9,3 % |
Celkem | 44 700 000 | 100,0 % | 48 000 000 | 100,0 % | −7,0 % |
Zdroj: IDC