Reklama ve vyhledávači App Storu (foto: Apple)
Reklama bude zobrazena pouze ve vyhledávači. Bude řádně označena textem i světle modrým pozadím. Vždy se zobrazí pouze jediná a to na prvním místě výsledků. Nemusí se objevit vždy, zobrazení bude podmíněno vyhledávacím dotazem tak, aby reklama byla relevantní. Pokud byste hledali závodní hru, neuvidíte reklamu na Dropbox. Navíc neuvidíte reklamu na produkt, který už nainstalovaný máte.
Sympatické je, že Apple nijak nesleduje uživatele a inzerentům nebude předávat žádné informace, které by vás identifikovaly. Prozatím budou reklamy pouze v americkém App Storu.
Předplatné bude od podzimu fungovat ve všech kategoriích App Storu. Doteď jej Apple povolil jen u obsahových služeb (noviny, časopisy, hudba, filmy) nebo cloudových úložišť. Na podzim bude předplatné dostupné i pro hry a další kategorie. Apple má navíc pro vývojáře novou motivaci. Pokud si uživatelé udrží dlouhodobě (déle než rok), Apple si z předplatného vezme jen 15% místo běžné 30% provize.
Zdroj: Apple