To je první poznámka ke statistice a mnohem zajímavější bude, kolik lidí se Applu podaří udržet i po skončení tříměsíční zkušební doby zdarma. Po jejím uplynutím uživatelům zůstane jen online rádio Beats 1.
Na druhou stranu rozšíření služby možná stále také brání omezení platformou. Apple Music je stále dostupná jen na jablečných mobilech, tabletech a počítačích s Windows a OS X. Zájemci s Androidem se dočkají až na podzim a jestli se podaří Applu stvořit použitelného klienta, mohla by mu konkurenční platforma nepochybně pomoci.
Jen pro srovnání největší konkurent Spotify se chlubí 20 miliony platícími uživateli a dalších 50 milionů službu používá v bezplatné verzi s reklamami. Švédové jsou však na trhu od roku 2008 a Spotify najdeme na všech hlavních platformách, dokonce nechybí ani webová verze, jež ocení především majitelé chromebooků.
Zdroj: The Next Web