Apple spouští kampaň Why iPhone, má přilákat nové zákazníky i udržet stávající

18. 3. 2013

Sdílet

 Autor: Redakce

První jarní měsíc letošního roku s sebou přinesl Androidí telefony, které budou po celý rok platit za nejvyšší modely. Po HTC One jsme se dočkali i Samsungu Galaxy S4.Taiwanci vsadili na nový design a přepracovaný fotoaparát, Jihokorejci ponechali vzhled a do telefonu nacpali kopu nových softwarových vychytávek. Apple si je konkurence vědom čím dál více, a tak den po představení čtvrtého Galaxy spustil na svých stránkách kampaň Why iPhone. Ta vyzdvihuje přednosti jablečného smartphonu a do jisté míry je i porovnává s konkurencí. Emailovou verzi této stránky pak začal Apple rozesílat svým zákazníkům – kdyby se náhodou rozhodli utéct na druhou stranu.

Why iPhone
Why iPhone

Apple na prvním místě vyzdvihuje design iPhonu 5, za který obdržel několik ocenění. Chlubí se samozřejmě i Retina displejem s vysokým rozlišením, dlouhou výdrží baterie, uzavřeným a tedy bezpečným App Store, fotoaparátem, jenž je nejpoužívanějším přístrojem na Flickru a nechybí ani Siri, iCloud či pokročilá zákaznická podpora.

Česká mutace zatím spuštěna nebyla, a pokud k ní dojde, bude muset Apple některé z předností iPhonu upravit. Rozhodně si zde nemůžeme vychutnat iTunes Store plný filmů, ani podpora není tak dokonalá a Siri toho umí podstatně méně, než ve Spojených státech.