Ta výhody z toho, že si Apple může dovolit vyšší výrobní náklady, je asi vidět také u té integrované grafiky a bude to taky asi hrát dost roli v tom, proč má o dost nižší spotřebu než konkurenční řešení.
To iGPU v M1 Max má v TFLOPS výkon (je to teoretický matematický výkon, ne úplně přesně reýlný) hodně blízký Playstationu 5, ale je to dosažené pomocí 4096 shaderů na taktu 1,27 GHz, zatímco PS5 má tuším snad jen 2304 shaderů na mnohem vyšší frekvenci, která je nutná, aby se hrubý výkon dostal na stejnou úroveň.
V tom Apple je použitá koncepce, že se zaplatí cena v ploše křemíku, protože těch hodně shaderů na nízké frekvenci bude nakonec mít o hodně nižší spotřebu. U té PS5 naopak musí být cena co nejnižší, protože konzole nemůže stát majlant, proto jsou použité vysoké frekvence a menší počet jednotek, které zaberou na čipu míň místa. Čip je levnější, ale při stejném výkonu bude mít o dost horší spotřebu.