Hlavní navigace

Názory k článku Apple v Cupertinu postaví centrálu ve tvaru UFO pro 12 000 zaměstnanců

  • 9. 6. 2011 11:11

    anonymní

    Myslím, že offline navigace se postupně budou více a více přibližovat k online řešení (aktualizace mapových podkladů, vrstvy např. doprava atp., komunikace atd.) a naopak online navigace půjdou právě tímto směrem tj. k možnosti pracovat i tam, kde není připojení tzn. využití offline mapových podkladů. Nakonec se obě platformy sejdou někde uprostřed. U Google Maps vidím velký potenciál zejména ve vztahu provázání na celý komplex dalších Google služeb a zejména ve vztahu k velkému počtu uživatelů. Předpokládám, že Google bude dál pracovat s tzv. mapovými dlaždicemi a zavede jednak dávkovou a jednak inkrementální aktualizaci těchto map v budoucí offline podobě na SD - jen u aktuálních částí tj. dlaždic s neaktuální verzí. Úprava jen určitých částí offline mapy během jízdy nebo updatem mapového podkladu po připojení na domácí WiFi bude přesně to optimální a elegantní řešení po kterém tolik uživatelů volá. Google navigace je velmi zajímavé řešení, které má ještě mnohé před sebou. Např. implementaci pokročilých funkcí jako je plánování průjezdných bodů na trase, jejich inteligentní deaktivace popř. možnost ruční deaktivace atp. Myslím, že podoba Google navigace bude za rok úplně jiná.

  • 12. 6. 2011 8:19

    anonymní

    osobně jsem s navigací spokojenej víc než s navigonem. Lepší zobrazení, rychlejší vykreslování... a hlavně mi najde skoro cokoli, co si zamanu. Překvapilo mě, že podklady se stíhaly načítat i jen na GPRS :-O