Armáda USA se zapojuje do sociálních sítí

28. 2. 2010

Sdílet

 Autor: Redakce

Ministersto obrany Spojených států amerických vstoupilo do 21. století právě dnes, a to ničím jiným, než založením profilů na populárních sociálních sítích Twitter, Facebook a YouTube. Rozhodnutí předcházela sedm měsíců dlouhá analýza nejvyšších generálských hlav a podle jejich vlastních slov „nesporné výhody zvítězily nad riziky“.

Cílem vedení je podle oficiálních zpráv snaha být lépe v kontaktu s vojáky okolo věku 20 let, kteří internet aktivně používají stejně jako ostatní mladí lidé. Důkazem budiž admirál Mike Mullen, který má na svém Twitter účtu 16 000 „followers“ (tj. uživatelů, kteří jeho zprávy odebírají). Dalším oblíbeným „twítovacím“ armádním subjektem je U.S. Southern Command, které informovalo o dění na Haiti právě skrze populární sociální službu.

ICTS24

Ačkoliv celá snaha působí nanejvýš dobrým dojmem, jsou zde i rizika tzv. „kyber útoků“ na účty vysoce postavených důstojníků. Netěšte se ale na horké novinky z případných válek (a nedejbože přímo z bojů) ani na uniknuvší armádní taktiky, tohle vše je přísně zakázáno regulemi a provinilec by skončil své působení v armádě a nastoupil do vězení.

Zdroj: Neowin.net