nikde jsem nic takoveho nenapsal ;)
ale k jednomu jejich enginum pristup mam (Sony) a zadne Mantle tam neni a nebude, proc taky, maj vlastni API a funguje to velice kvalitne
mimochodem Sony si nechalo HW navrhnout s urcityma pozadavkama, a to i s ohledem na jejich primarni projekty a engine ktery ty projekty pouzivaji, rokovani ohledne HW tam probehlo i s Intelem a Nvidii, takze to ze tam je nakonec HW od AMD jeste neznamena ze jen AMD nato ma nebo napise nejlepsi mozne API, takovou hloupost si muzes myslet opravdu jen asi ty :) Mantle at je na jakekoliv urovni je porad API ktere by melo teoreticky obsahnout velkou spoustu rozlicneho HW a tedy nemusi bejt na takove urovni na jake je API primo pro jediny typ HW, takze ano API od Sony primo a jen pro PS4 muze bejt mnohem lepsi nez Mantle ;) Sony ma asi nejakej duvod proc pro jejich nejstezejnejsi projekty pouziva sve vlastni API a ne Mantle ;)
jsem docela zvedav az v pristim roce vyjde CREW na kterem jsem delal, jestli teda pouzije Mantle, pac je to pod Ubisoftem a bude na vsechny 3 stezejni platformy