Názor k článku ASRock má „výroční“ levné desky s čipsetem Z97. Speciálně pro Pentium G3258 od samboush - Tak já jim fandím.  Jde o to jaký...

  • 11. 10. 2013 13:08

    samboush (neregistrovaný)

    Tak já jim fandím.  Jde o to jaký to bude opravdu přínos. Aby to nebylo jen zas další API do krámu. Ono v reálu, k čemu se dnes používá DX. Nakrmit kartu - konfigurace, data , shaders a přepínat mezi datama a kreslit.  Tzn obecně je problém výměny velkých objemů dat. Ale když to tam je, tak už to frčí.
    Tak lze použít možnosti DX a pracovat stím jak byl navržen, tzn materiály atd. A nakreslit jeden stupído model na 14 drawcalls, nebo ho upravit a používat takové shaders aby šel nakreslit na 1 drawcall, kde se renderuje do více targetů najednou a tak aby byla zároveň připravená data pro postprocess, kterej dnes primárně pracuje se screenspace, používat efektivně instancing atd atd.. Tak to asi dělá každej kdo bere renderování vážně.
    Tzn tak i tak,je otázka do jaký míry se využívaj možnosti stávajících API a do jaké míry se to používá jen na nutnou komunikaci s kartou.
    Tzn teoreticky si dokážu představit API, který reflektuje tento přístup :-)