Kluci, chtělo by to updatovat článek :) Již opraveno.
https://www.asus.com/News/hqfgVUyZ6uyAyJe1
Léta letoucí jsem všude psal, že Asus je Aušus a nesmí mi do baráku. Nikdo mi nevěřil, všichni mě hejtovali. Říkali: "Vždyť oni mají super BIOSy na to se nic nechytá! Crho vůbec tomu nerozumíš ! Zase píšeš kraviny a demagogie ! " Na diit mě žrali a cupovlai na cucky, že Asus je nejlepší.
Tak tady to máte: CRHA MĚL ZASE PRAVDU !!! Zlaté MSI...
Pane Olsane, certifikatem se nic nepodepisuje, pekne prosim. Podepisuje se klicem. Certifikat vydavate nejakemu subjektu a tento muze vydat kdokoliv. Duveryhodnost je pak prave posuzovana na zaklade podepisujiciho, kteryzto muze byt bud globalne overeny (Verisign napr.), nebo lokalne (spolecnosti jako je Asus, ktera je globalne overena). Pokud by vydal a podepsal certifikat kdokoliv, kdo globalni overeni nema, dany SW by mel vyhodit varovani typu “untrusted certificate”.
A ted k Aususu. Jejich laxnisti uz jsem si vsimnul davno a prave kvuli chybejicimu supportu se temto vyrobkum vyhybam. Je to sice smutne, ale myslim si, ze ani tento zavazny incident jejich pristup nezmeni.
Právě že support co do biosů je top. A ty premiovejsi produkty mají pak takové funkce a support, jako žádné jiné. Však třeba mrkněte na bios módy na OCN.net. A na speciální OC a RAM profily u desek, nejen obyc xmp....
Jenže zavděčit se všem nejde. A lidi nechápou ani, že tým několika lidí nemůže vyhovět všem individuálně. Dnes je nejen bios, ale i vzájemná kompatibilita někde zcela jinde než třeba před 10 lety. Zařízeních jsou stovky ne li tisíce. A to opravdu není sranda mít vše pokryté. A ještě se leccos liší dle OS.
Myslis toho smejda, co mu rok trvalo nez opravil BIOS, aby to konecne zacalo umet usporny stav Intel procesoru?
S MSI mam sve zkusenosti, uz to nechci, je teda dost tragedie, ze Asus je smejd uz taky, Gigabyte mi nesmi pres prah bytu od doby co nadesignovali desku tak, ze byl po ceste ze zvukoveho cipu slyset brum. Sakra ja nemam uz co za desku koupit!
zase plácáš ty svoje zapšklé bláboly ... akciové trhy si o Asus myslí něco jiné než ty. Výrobky mají špičkové, nekazí se ... a že je bordel v softu, resp. v některých programech, ty jsou volitelné, můžeš, nemusíš ... takže to co řešíš, je relevantní možná pro tebe, nic víc ...
Olšan to ví, akorát se asi nechtěl rozepisovat, takže ... k tomu supportu ASUS ... asi je to otázka osobní zkušenosti. Třeba zvukovku jsem kupoval od ASUS právě kvůli perfektní soft podpoře, na win 10 neměla nikdy žádný problém, na rozdíl od creative a spol ... základní desky detto. Za 4 roky nebyl sebemenší problém , takže ...možná ty máš jinou zkušenost ...
další věc ... tento problém se týká notebooků ... kolik procent uživatelů používá autoaktualizace? Na noteboocích snad nikdo, tedy kromě pár neznalých problematiky. Asus nezakazuje instalaci softu, driverů třetích stran jako třeba HP ...
OK, ja jsem mel zkusenosti s par ntb a 1 premiovym tabletem. Vic uz jsem nezkousel. Co mi ale vadi, je ignorace bezpecnosti, jen nezodpovedna firma muze nechat zajit situaci tak daleko. A je uplne jedno, jestli ma 1, nebo 10000 produktu.
Na druhe strane jsem ochotny uznat, ze po strance HW jsem s Asusem problem nemel, nikdy mi nic neumrelo.
No sponzorují ho nejen (my) Asus, ale i MSI, Gigabyte a další.
Otázkou vždycky je úhel pohledu na onu kontroverznost. Já osobně mám rád OBRA, i když je taky kontroverzní, ale má zkušenosti i znalost. I když si rýpne do AMD a nebo do někoho, kdo ho v poslední době něčím naštval.
A naštěstí webů máme v ČR několik, takže si člověk má z čeho vybrat a pokud někoh něco čílí, je lepší se tomu vyhnout a nečíst to :)
Jako ok, ale já jako čtenář tam vidím většinovou reklamu od Asusu.
A "držet hubu a krok", to opravdu ne. Dokud to bude veřejné informační médium a dokud bude jeho "majitel" zveřejňovat polopravdy a nepravdy a pokud bude lidi s jiným názorem mazat a banovat, tak s ním budu bojovat. A jediným možným bojem je v tomto případě upozorňování na jeho chování na jiných webech. Bohužel.