Názor k článku Revoluce: Herní monitor Asus poprvé umí současně potlačení motion bluru a Adaptive-Sync od Jan Olšan - Odbíháš od tématu té svojí údajné nuly, což?Víš...

  • 14. 5. 2019 21:34

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Odbíháš od tématu té svojí údajné nuly, což?

    Víš problém s tím, proč ti nebudu věřit ani slovo z toho, co tu píšeš, je protože prostě hrozně často záměrně povídáš věci, co nejsou pravda. Takže předpokládám, že keci o MPRT/GtG je teď zofalá snaha se vykroutit a kašlu ti na to. Tak nějak to taky bude s těma tvejma ódama na variabilní overdrive. Pravděpodobně pomáhá, ale když bude chtít někdo vědět jak moc, tak se rozhodně nesmí jít ptát tebe, protože to budou historky o tom, jak si vyletěl na měsíc, zničil turecký loďstvo pomocí tabáku a skákal z koule na kouli.

    U tebe je to vždycky tak, že když Nvidia, tak vychválit/vylhat do nebe, a naopak když se to jenom otře o AMD, tak je to zase automaticky úplně k ničemu.

    Přesně jak tady - super věc a jedna z potenciálně nejlepších inovací v herních monitorech v poslední době, až se to podaří rozvinout a rozšířit, ale maudit hned ví, že to je na nic. A přitom teď už ani neplatí, že by to bylo jenom pro Radeony, úplně stejně by to mělo fungovat na GeForce, takže správně by ti tě to ani nemělo triggerovat, ale neumíš si pomoct, gurdge forever... facepalm, no.