Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Revoluce: Herní monitor Asus poprvé umí současně potlačení motion bluru a Adaptive-Sync. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 14. 5. 2019 22:31

    Maudit (neregistrovaný)

    Tak si pripomeneme muj prvni prispevek. Vsichni ho ostatne vidi:
    Maudit 13.5.2019 at 9:13 "Bylo by asi dobry rict, ze Nvidia potlacuje blur i v G-Sync modu, a to pomoci Variable Overdrive. Na Adaptive Sync/FreeSync monitorech ale nic funkcne srovnatelneho neni, tak tahle nova featura urcite pomuze (pokud bude opravdu fungovat)."

    Oslan: "Přesně jak tady – super věc a jedna z potenciálně nejlepších inovací v herních monitorech v poslední době, až se to podaří rozvinout a rozšířit, ale maudit hned ví, že to je na nic."
    :D :D :D

    "tahle nova featura urcite pomuze" == "maudit hned ví, že to je na nic", jasneee

    Nesmysly a hate na Nvidii jsi tu naopak zacal roztacet ty:
    1) "Jestli nic srovnatelného není, to nevím."
    2) Vydaval jsi variable overdrive za neco, co se v monitorech dela uz dlouho. Ne nedela. To sis spletl s klasickym statickym overdrive. Bud nemas tuseni, o cem mluvis, nebo mlzis schvalne.
    3) Hnizdo te upozorni na tvoji neznalost. Samozrejme neuznas chybu, ale zacnes se vykrucovat o cemsi s kontextem "To jsem nečetl ale taky to bylo v kontextu/situaci, " i kdyz ten byl jasny od zacatku - variable overdrive.
    4) Pak se mi snazis vlozit do ust cosi o nula milisekundach odezvy, kdyz jsem mluvil o zredukovani bluru na nulu. O odezve nepadla ani zminka, to az zas ty tu roztacis.
    5) Pak opet nevis, ze se odezva meri ruznymi zpusoby (MPRT a GtG) a kdyz si o tom neco prectes, zacnes utikat z diskuze.

    A finale? Stejne jako vzdycky, kdyz te nekdo nachyta, zacinas s argumentacnima klamama. https://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man


    Prej ze ja jsem splachovaci :D NO na mistra ocividne nemam. Howg.