A vsechno se samozrejme potvrdilo.
Raytracing ma vyssi vykon nez rasterizace (jak hezky jsi opomnel zminit, ze jsem vyjmenoval podminky, za kterych to bude platit :D).
Vypocitaval jsem renderovani bez bounce - zakladni obraz - coz samozrejme porad plati. Coz jsi zase opomnel :D
Pred uvedenim Turingu jsem psal o narustu na 200% vykonu (protoze mi o tom kolega z jednoho herniho studia povedel) a pak Nvidia uvedla DLSS a ukazala slajdy, jak se s vyuzitim DLSS dostavaji az na dvojnasobny framerate oproti predchozi generaci. Takze opet pravda :D Trochu si pletes posloupnost.
A s lepsi kvalitou obrazu je to samozrejme taky pravda (jak jsme videli dost zalezi na mire natrenovani), ale zalezi s jakym samplingem. Nativni rozliseni s 1 sample per pixel a TAA dokazala Nvidia s DLSS porazit hned v nekolika pripadech. Nevydavej nativni rozliseni automaticky za MSAA. O tom nikdo nemluvil :D
No a kdyz zacalo byt k dispozici vic materialu o DLSS dokazujicich, ze jsi byl uplne mimo, tak si zacal mazat prispevky jako srab :D
Tady si zase ifkpivko snazi vyignorovat realitu kecama o tom, ze si per-pixel-overdrive vymyslim. Ocividne ne, podle toho linku, ale co, ty se budes vykrucovat i za nej :D