Asus spouští záruku NBD On-site, ZenBook vám opraví druhý den u vás doma

30. 1. 2020

Sdílet

Asus v Česku a na Slovensku spouští rozšířenou záruku NBD On-site, tedy technickou podporu u zákazníka včetně výjezdu technika (pokud je potřeba) do druhého dne. Novinka se týká nově prodaných notebooků od 1. ledna 2020 z modelových řad ZenBook, StudioBook

Pro herní notebooky ROG pak spouští jiný typ záruky, kdy uživatel bude mít nárok na záruční opravu i v případě pádu, odření, poškrábání, polití, elektrického přepětí či jiných náhodných událostí.V tomto případě zákazník hradí spoluúčast 20 % hodnoty opravených komponent Obojí platí během celé zákonné záruční lhůty dvou let. Vztahují se na necelých 90 modelů ZenBooků a StudioBooků a 70 herních notebooků ROG. Po koupi se nemusíte registrovat (na což u jiných produktů, kde je to třeba, mnoho uživatelů zapomíná a o delší záruku pak přichází) a v případě problémů pak stačí vyplnit formulář na webu. Neznamená to tedy, že druhý den automaticky přijede auto s technikem. Asus s vámi nejdříve zkusí telefonicky zjistit, zda je výjezd potřeba, nebo zda jde problém vyřešit na dálku. Ze zveřejněných podmínek vybíráme: 4. Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli přístup k Vaší budově, výrobkům ASUS a také elektřině, internetovému připojení, CD/DVD s ASUS ovladači (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatečnému a bezpečnému pracovnímu prostředí. Tímto se Asus zřejmě jen jistí, ale technik tedy zřejmě nebude mít datovou SIM, aby si sám například stáhl ovladače. Tip: Odešel mi monitor Dell aneb záruka NBD v praxi… jaká je? 6. Pokud jsou poškozené díly vyměněny tou

Autor článku

Nadšenec do notebooků a příznivce kompaktních smartphonů. Najdete mě na Twitteru nebo LinkedInu.