Názor k článku Audi a Volvo do nové generace vozů integrují Android Auto od Crha - Nezlob se na mě, ale dnešní auta jsou...

  • 16. 5. 2017 12:28

    Crha (neregistrovaný)

    Nezlob se na mě, ale dnešní auta jsou s tímhle naprosto v zadeli. Pokud to vezmu kolem a kolem, tak od zavěšení předních kol škoda forman VW golf, se prakticky jiné zavěšení nevyrábí. Vlečná ramena vzadu to stejné. Od nějakýho roku 1998 se do mladších aut montují už jen kazítka. Jako podívej si do práce sháním 4x4, na občasné ježdění do problémových lokalit, po stavenštích apod. ale navíc potřebuji malé auto, které nemá problém s rychlou jízdou po dálnici. Takové existuje jen Korres, jenže do toho dávají gigantickej motor a není to seriová výroba. Co bys mi doporučil? Všechny auta mají dneska v sobě tunu elektroniky, přitom to není potřeba. u BMW zase CanBus, jenže všechno drahé a do terénu škoda. Ano pro mě je opravdu nejcenější na autě pořád to že to má kola volant a motor a to ostatní mě zajímá až potom. Klidně se obejdu bez navigace, autorádia a automatických stahovaček, pokud to bude 4x4 s rozumnou spotřebou. Já vím skončili bychom u Subaru, ale to je uchlastanec. V naftě poruchový. Nezačneš se tady doufám ohánět škodovkou, složitou jako prase, se zbytečnostma a kazítkama. Předraženej Yeti kterej jezdit rychle enumí a kodiak je nakupní taška pro zlatokopky. Navíc nemám milion na to pořídit si novýho jaguára fuma nebo range rovera evoque, protože nejde o pořizovací cenu, ale jde o náklady na servis, které se bezproblému vyšplhají na kupní cenu auta. A to je něco jo setsakramenstky špatně. Takže ano žigul bez MP3 by dneska byl trhák, pokud by nebyl předraženej. Najdi si na googlu, vozí sem ruské auta, UAZy a Gazzely. Z ruska... ale ty cenovky z toho ti spadne brada, jenže jde o to že ty auta vydrží neskutečně moc. Problém je že na dálnici už to žádná hitparáda není.