100 000 lidí je zajímavý číslo i pro velký operátory. Ale o to právě jde. Pokud jim těch 100 000 lidí platí v průměru třeba 500 Kč, proč by jim dávali něco levnějšího? No a pokud se najde virtuál, co jim to nabídne... Tak jim dá velkej operátor retenční nabídku a jede se dál.
Nehledě na to, že aby ta nabídka byla zajímavá, musí být tarify levnější minimálně o 30%, než u velkých. Jelikož 20% z ceny paušálu je poplatek za předčasný zrušení smlouvy, takže je třeba, aby to nebylo "fifty fifty".
Zpracovat pak nějakých 50k smluv je náročný i pro korporace. Najmutí externí firmy, která tohle dokáže vyrobit, distribuovat, zpracovat a zprovoznit, vyjde řádově na desítky tisíc. A teď si vem, že rozešlou 50k smluv, z toho dobře polovinu zachrání retence, z tý poloviny se na to část vykašle... A máš tu 10k smluv. A tak to jede dál a dál... To, že se přihlásilo 100k lidí neznamená nic. Většina se nechá ukecat...
Neumím si představit, že se tohle může podařit. Fakt ne... Jinak Nordic Telecom je snad ještě dražší, jak velká trojka.