Hlavní stránka – stará a nová verze
Při prvním spuštění čeká uživatele průvodce, aby se v novém prostředí dokázali zorientovat. Princip obchodu se ale nemění, jen kabátek. „Od nového vzhledu si slibujeme větší přehlednost a zjednodušené obchodování pro naše uživatele, ať už z řad kupujících nebo prodávajících,“ vysvětluje Milan Kučera, výkonný ředitel Aukra. „Nový vzhled představuje velkou změnu oproti tomu stávajícímu, ale věřím, že jde o změnu k lepšímu a že uživatelé na to budou mít stejný názor.“
Detail produktu – stará a nová verze
Současně s novým vzhledem Aukro spustilo i speciální stránky pro profesionální prodejce. „Profesionální prodejci a firmy jsou pro Aukro jedním z důležitých pilířů obchodu. Relativně malá skupina těchto prodejců na Aukru (15 %) tvoří tři čtvrtiny celkového obratu,“ říká Milan Kučera. Na stránkách prodej.aukro.cz najdou prodejci speciální analytický nástroj, který jim umožní vyhodnotit data a trendy uživatelského chování.
Aukro také zveřejnilo několik zajímavých statistik, které mapují desetiletou existenci.
- Aukro už má přes tři miliony registrovaných účtů.
- Prodalo se zboží v hodnotě 24 miliard korun a celkově 752 milionů položek.
- Každou minutu se prodá 22 dalších položek.
- Více než 10 % obratu tvoří nákupy přes mobily.
- Přes PayU už bylo zaplaceno více než 1,5 miliardy korun.
- Jen u dvou obchodů z tisíce se vyskytl nějaký problém s prodejcem.
- 53 % uživatelů jsou muži, 47 % ženy.
- 25 % uživatelů je ve věku 25–34 let, 23 % ve věku 35–44 let a 22 % ve věku 15–22 let.
- Lidé nejčastěji nakupují oblečení.