Aukro ještě více konkuruje bazarům. Zavádí nulové poplatky za vystavení

15. 4. 2014

Sdílet

 Autor: Redakce

Největší tuzemský aukční portál dnes částečně zrušil poplatky za vystavení předmětu. Týká se to nabídek k aukci i okamžitému prodeji „kup teď“ s délkou trvání 3, 5 a 7 dnů, ale jen u vybraných kategorií (viz ceník níže). Neznamená to, že by prodávající nemuseli nic platit, provize za úspěšný prodej Aukru zůstávají.

 

Nový ceník má několik výjimek. Vystavení v podkategoriích auto-moto je dále placené, poplatek zůstal i v kategoriích erotika, hudba/film, knihy/časopisy, kosmetika, lékárna/zdraví, podnikání/průmysl, potraviny, sběratelství, zábava, hry nebo ostatní, viz nový ceník.

Aukro má v tuto chvíli 3 250 000 registrovaných uživatelů. Web každý den navštíví 175 000 uživatelů a nakoupí 28 800 předmětů. Po Heuréce a Zboží.cz jde o třetí největší e-commerce portál v Česku. Na paty mu ale šlape Bazoš, který je ve všech měřených ohledech stejně velký nebo silnější. Výjimkou je pouze počet reálných uživatelů za měsíc, kde jich má Aukro o 45 000 více.

Aukro zavádí nulové poplatky