Mě tam taky chybí volba: ANO, ale záleží na ceně.
Třeba kejsy od NZXT s falloutím designem se mi líbily (nukacola edice konkrétně) - ale příplatek byl zcela neadekvátní a taky kejs neměl usbc, takže jsem nakoupil u konkurene.
Kdysi jsem kupoval 2900XT (tuším?) od asusu v edici S.T.A.L.K.E.R. - karta byla tuším reference polepená motivem ze hry a byla u toho hlavně ta hra. Notebooky ve hře samotné pak na sobě měly na víku loga asus. Tohle za mě mělo smysl, příplatek byl tuším zcela minimální, pokud vůbec byl.
Měl jsem i nějaké periferie stylizované do nějaké hry. Tuším myši s wowkem, gampad s minecraftem atd... Jako proč ci to nevzít, často je to hezčí, než nějaká standardní produkční verze. Ale opět, záleží na ceně. Nebudu platit dvojnásobek za obrázek a už vůbec ne jen za krabičku.
Ale asi bych obecně bral jen hardware brandovaný k nějakému softwaru, co pužívám (tedy hře).
Myslím, že je úplně jedno, jestli je to uvedeno k filmu nebo ke hře. Ta hra ani není nějak vázána na Avengers filmovou sérii, takže o nějaké spojitosti s rok starým filmem nelze mluvit. Hra aspirující na áčkový titul má podobně monstrózní náklady jako áčkový film, takže to asi nějaký marketingový smysl má... bez ohledu na naše dojmy.
Hru by nevydavali, kdyz by nemeli proto rozjete potencialni zakazniky. Cili marketingove ta hra navazuje na film, i presto, ze ta hra nemusi stavet na deni toho filmu. V opacnem pripade by museli pocitat s podstatne mensim zajmem o hru, coz nedava smysl. Ty vysoke naklady na hru toto jen posiluji a je to presne naopak, nez uvazujete Vy.
Jinymy slovy to neni o dojmech, ale o obchodni realite a z toho pohledu jsou dojmy tak akorat krabicky Intelu s obrazky Avengers.
JJ a o to si myslím, že tady jde. Jde o sběratelství. Já mám taky dodnes jednu zajímavou krabičku i když jiné jsem vyhodil a to kovovou od FX 8350. Myslím že to je už taky rarita :-) Procesor jsem už po příchoru jader ZEN prodal. Ale tu krabičku si nechám. Tak samo mám Sound Blaster AWE32 . Některé věci mě zaujaly a tak jsme si je nechal. Ostatne dodnes mám funkční PC na kdysi moji nejoblíbenější značce ABIT . A to NF7S s CPU AMD Athlon XP 2500+ Barton. Což byl vlastně můj první procesor od AMD.
Tou spojitostí jsem myslel vaší větu "Kdyby to uvedli pred rokem, kdyz byl Avengers film aktualni, tak by to davalo mozna i nejaky marketingovy smysl." Jedním dechem tak píšete, že vám to nedává marketingový smysl a druhým, že hru by nevydávali, kdyby neměli filmem rozjeté zákazníky, že hra marketingově navazuje na film, atd. Zřejmě to tedy marketingově někomu smysl dává, když vydává výrobek s Avenger krabičkou "rok po filmu". Samozřejmě že to jede na vlně Avengers, ale nezapomínejte, že ti byli velmi populární, minimálně v americké popkultuře, dávno před jakýmkoliv filmem.
"Jedním dechem tak píšete, že vám to nedává marketingový smysl a druhým, že hru by nevydávali, kdyby neměli filmem rozjeté zákazníky,"
.. ono se chce torchu zamerit na detaily. Prodej CPU neni prodej hamburgeru. Kolik lidi zajima potistena krabice s Avangers v ramci koupe CPU a kolk lidi v McDonaldovy zaujme "Avengers" menu s figurkou pro dite? Myslim, ze tenhle priklad celkem dobre ilustruje nesmyslnost jednoho a ucelnost druheho marketingu.
Asi takovy je rozdil mezi tim, kdyz "marketingove" prodavam CPU v barevne krabicce a tim, kdyz k ni pribalim hru nebo aspon vyjde v dobe nejvetsiho hype. Za mne je to akorat dost nevydareny marketing.