Až budete kupovat Wi-Fi router, ani jej nepoznáte. TP-Link mění logo a firemní identitu

23. 8. 2016

Sdílet

 Autor: Redakce

Jeden z největších výrobců síťových prvků mění tvář. Tu současnou si TP-Link držel již od založení v roce 1996, po dvaceti letech značku transformuje. Údajně to vylepší image firmy a díky modernizovaným webovkám a redesignu krabic zařízení společnost doufá i ve vyšší prodeje.

Nové logo TP-Linku

TP-Link už nesymbolizuje jen logotyp, ale k textu přibyla i grafická značka. Je na ní vidět téčko i péčko, ale stejně podle mě vypadá jako stuha nebo dopravní značka… Co nám k redesignu sdělila sama společnost?

„Nové logo společnosti charakterizuje šipka směřující do středu, která odkazuje k příslibu společnosti, že v centru její pozornosti je na prvním místě zákazník a jeho současné potřeby. Společnost také změnila jméno v logu na všechna malá písmena. V textu bude své jméno psát TP-Link místo TP-LINK, což dodá názvu jednodušší a přívětivější podobu.“

Nové logo TP-Linku na krabicích
Nové logo TP-Linku na krabicích

„Své produkty opatří společnost novými obaly, které zlepší schopnost prodeje. Úprav se dočkají i webové stránky, produkty na nich budou prezentovány srozumitelněji. A konečně poslední proměna se týká barevné palety značky, která dostala povzbudivější a lákavější tón, takže ladí s celkovým duchem nového brandu.“

" width="640" frameborder="0" height="360">

Zdroj: TP-Link