Doporucuji Top Gear test vymeny zarovky u aut. Byl tam Renault a to bylo neco, rekli si v servisu asi 250 Euro. Nejlepe dopadla skoda. Pohnes packou, vyndas cely svetlo, pohodlne vymenis zarovku a svetlo jen zasunes do diry zpatky v kastli.
Svagr ma Renaulta Megane. Nevim co za rok, me tyhle auta vytacej jen je vidim.
Menil zarovku:
filtr box ven, baterka ven, nadobka ostrikovace sla vyosit, pak se dostal ke svetlu, vymenil zarovku. Dal to dohromady a mohl zacit znova. Praskla pojistka a pojistkova skrin je dana pojistkama dolu (opacne), takze znova vsecko veeeen :)
Taky Alfa Romeo je dobra. Sundat celej rypak (celo) aby se clovek dostal k olejovemu filtru.....
Mam rad nemecka auta.
Renault, a asi i některé další značky, mají snahu vymýšlet věci jinak. Bohužel díky tomu použijí horší technické řešení. Zrovna u Megana (staršího vydání) vymysleli pružení zadních kol pomocí torzních tyčí a nikdo moc neřešil, že časem mohou lůžka tyčí zkorodovat a po naložení se tyče v lůžku protočí a zadek si sedne nadoraz. Takové auto může být stále v dobrém stavu, ale je to totálka. Jen kvůli tomu, že v Renaultu vymýšlí kraviny. Nebo je to krásný příklad kurvítka.
To ale není o německých autech, spíš model od modelu. Peugeot 407 - přední světla - otevřeš kapotu, odšroubuješ plastový kryt, odcvakneš pojistku a vyndáš žárovku v socketu. Ani nemusíš vyndat
světlo. Zadní světla - povolíš jeden plastový šroub, odcvakneš tři plastové pacičky, sundáš kryt světla a máš přístup k žárovkám.