Odpovídáte na názor k článku Technologie Nvidia DLSS v první hře, dostává ji Battlefield V. Brzy i Metro Exodus. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
"ukazovali fotky, které byly lepší než TAA"
Můj osobní názor je, že TAA je nízká laťka. Strašně obraz maže.
Ze všech AA metod jsou nejlepší samozřejmě SSAA a MSAA, ale co jsem si hrál s různými post processingivými AA metodami, jednoznačně zvítězilo SMAA - dá se vložit do jakékoliv hry, má prakticky nulový vliv na výkon (já jsem žádný vliv nenaměřil), maže obraz jen minimálně a hrany vyhladí jakž takž (na post process metodu vyhlazuje hrany celkem slušně).
Použil jsem SMAA injektor v Radeon Pro (neofiko SW, funguje na AMD i nVidia), tam je možné dokonce upravovat jednotlivé parametry SMAA.
To, že nVidia k předvedení DLSS pořád využívá jen porovnání s TAA, podle mě není náhoda.