Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Technologie Nvidia DLSS v první hře, dostává ji Battlefield V. Brzy i Metro Exodus. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 13. 2. 2019 18:34

    dom324

    "ukazovali fotky, které byly lepší než TAA"
    Můj osobní názor je, že TAA je nízká laťka. Strašně obraz maže.
    Ze všech AA metod jsou nejlepší samozřejmě SSAA a MSAA, ale co jsem si hrál s různými post processingivými AA metodami, jednoznačně zvítězilo SMAA - dá se vložit do jakékoliv hry, má prakticky nulový vliv na výkon (já jsem žádný vliv nenaměřil), maže obraz jen minimálně a hrany vyhladí jakž takž (na post process metodu vyhlazuje hrany celkem slušně).
    Použil jsem SMAA injektor v Radeon Pro (neofiko SW, funguje na AMD i nVidia), tam je možné dokonce upravovat jednotlivé parametry SMAA.

    To, že nVidia k předvedení DLSS pořád využívá jen porovnání s TAA, podle mě není náhoda.