Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Technologie Nvidia DLSS v první hře, dostává ji Battlefield V. Brzy i Metro Exodus. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 14. 2. 2019 12:30

    tynyt

    Vytrhl jsi jednu větu z kontextu a žádáš vysvětlení?
    Nuže dobrá: RT ti mění jen odlesky, stíny apod., ale nemění rozlišení scény, není tam žádný upscaling ani AA. Nic se tedy nerozmaže, jako při upscalingu pomocí DLSS.

    Takže pokud při RT-on musíš hledat rozdíly opravdu skoro s lupou, protože oproti rasterizaci bez RT se bude lišit jen odrazy a možná stíny, tak při použití DLSS se ti mázne celá scéna.

    Ale já si myslím, že to sám moc dobře víš, a jen to hraješ.