reseni jsou neuplna protoze pamet, RT je neskutecne narocny na pamet, a pokud maji GPU jen par nekdy desitek GB pameti kam maji rychlej pristup, tak nema smysl na to poustet sceny co potrebuji ony desitky nebo i stovky GB pameti ;) neb rychlost toho reseni v tu chvili pada tak rychle ze je to nasledne nasobne pomalejsi
ostatne nejnovejsi firmy v oblasti RT se soustredi zase spise na CPU a onen boom a nadseni ohledne GPU krotej, Intel tomu dal korunku v dobe kdy prinesl Embree a RT na CPU zrychlil tak ze i v tech pametove mene narocnych scenach opet dohnal rychlost GPU
da se to prirovnat k tomu ze spousta malych jadyrek GPU je stejne rychla jako par velkych jader v CPU, dnes je tento souboj ciste o pameti a jejic kapacite, kdo ma vic ten vitezi neb mu pomaleji dochazi casova stava :) GPU tam bejva rychlejsi treba jen v casticich, proste miliardy malich interakci (koure, ohne, voda a podobne) a naopak nasobne pomalejsi v shaderech, treba displacement je pro nej smrtici neb mu pamet dojde sakra rychle
proto produkce vyuzivaji GPU ciste na vrstvy kde to ma smysl, mimochodem slusne v tomhle zatapi celkem mlada ceska firma Render Legion :) mam dojem ze delali i neco pro AMD