Bing nabírá na popularitě. Vybingujte si něco

24. 5. 2010

Sdílet

 Autor: Redakce

Když Microsoft vymýšlel jméno pro svůj vyhledávač, který měl nahradit skomírající Live Search, chtěl něco zvučného, co by mohlo konkurovat Googlu i ve formě slovesa. Nakonec padla volba na Bing a rozhodlo se tak, že uživatelé budou jednoho dne „bingovat“, podobně jako se dnes už zcela běžně „googluje“.

O čtyři roky později se Bing do podvědomí řady uživatelů opravdu dostal a alespoň v anglicky mluvících zemích se dnes výsledky opravdu už „bingují“. Podíl vyhledávače v dubnu vzrostl na 12 %, což je o 4 % více než měl těsně před spuštěním předchůdce Live Search.

Ačkoli je to stále na 64% podíl internetového veleobra Googlu málo, klienti Range Online Media nyní do reklam na Bingu investují pět až devět procent svých prostředků, přičemž před dvěma roky to bylo „pouze“ dvě až pět procent. Zdá se tedy, že i s Bingem se Microsoftu svítá na lepší časy.

Zdroj: Businessweek