Tip: Logo Microsoftu je 17 let staré. Objevilo se v reklamě na Windows 95
Nepotvrdilo se ale, že by logo Bingu mělo podobu vlaštovky. Podrobnosti o vzniku loga si můžete přečíst na webu Bing.com. Kromě toho Redmondští vybavili Bing novými funkcemi. Tedy, lépe řečeno vyhledávač pořádně provětrali a nenechali kámen na kameni. Responzivní design se přizpůsobuje velikosti obrazovky. Moderní web, adaptující se podmínkám daného zařízení, byl spuštěn v pilotní fázi na adrese bing.com/new.
V Česku se naneštěstí dozvíte, že pro tento region novinky zpřístupněné nejsou. Bing vám nabídne podobné výsledky jako Google. Když hledáte informace o nějaké celebritě, postranní panel vám napráská základní údaje (vytažené z Wikipedie a odjinud), k tomu vám doporučí poslední zprávy a také vás navede k obrázkové galerii. Bohaté a komplexní výsledky, to bude výsledek přepracování služby.
Microsoft vypichuje i napovídání, které vám během psaní poskytne odpověď na váš dotaz. Kdyby text odpovídal více kategoriím, můžete se pomocí ovládacích prvků hbitě přepnout rovnou do té požadované. Na stránce se dále na vrchní pozici ukazují obrázky, informace o počasí nebo cokoli, co zrovna hledáte, a výstup nemusí být pouze suchý textový.
Vyhledávač více prostoupí sociální sítě. S nimi Bing koketoval v minulosti a teď bude příspěvky ze Twitteru či Facebooku vkládat mezi ostatní výsledky. Přesněji, do postranního panelu. Ačkoli všechny novinky vypadají dosti příjemně, Microsoft stále spíše jako by doháněl Google. Rozdíl ovšem spočívá v tom, že Microsoft kombinuje okolní služby a otevírám se jim, zatímco Google se zaměřuje na vlastní ekosystém (a propaguje např. Google+).
A také, v Česku si je stejně hned neužijeme a Bing v hledání na českých webech nijak nevyniká. Dočkáme se lepší podpory? Byli bychom rádi, i protože Windows 8.1 se s vyhledávačem rovněž spojila.