Ale tak.. B-L je samozrejme pouzitelne, konec koncu na nem i lidi pisou prispevky tady, ale kdyz se rika A, melo by se preci rict i B. B-L neni stejne uioverzalni reseni jako jsou homogenni jadra, potazmo ma svoje slaba mista. Vemte si, ze pro nejakou "Cinebench" renderovaci farmu, by kombinace 2+64 mohla byt cenovy ideal. Idealni uloha pro vyzuiti max poctu threadu. Ale jine ulohy by na tom idealne nejeli. Tech 8P jader je tam zamerne proto, aby to pokryvalo aspon vetsinu pripadu, kdy preci zalezi na omezenejsim poctu threadu, ale max vykonu na jadro. Pokud by tam byla jen 2P, tak spousta uloh pojede na tom podstatne hru, i presto, ze budpou mit bambilion malych jader, ktere tam budou v ten moment naprd. U homogennich jader tyhle uvahy nemusite resit. Rovnez jako developer si nedokazi napr predsatvit, ze bych mel neco programovat (nedelam hry) pro 2 druhy jader. Jednak je to overhead jako cune a jednak takova uloha se zadratovanym pristupem, se mi muze na nejake onfiguraci vymstit. atd.
V serverech je taky tezke mit 2 druuhy nehomogennich jader na jednom CPU.. jak budete napr resit, ze jeden zakaznik pojede ulohu na Pckach a druhy dosatne pridele Ecka, protoze na nej Pcka uz nezbyly, atd. atd.
Ten koncept je v podminkach desktopu/notebooku v ramci beznych uloh zivatoschopny. Nicmene neni bezproblemovy a jsou oblasti, a konfigurace, kdy je vylozene nevhodny.
Jedna vec je preci psat ody na neco, co s cim Intel prisel, pri svych momentalnich technickych moznostech,kteremu nedovoli jit cestou jako ma AMD a druha vec je glorifiakce takoveho reseni.