Souhlas.
Jinak za smysluplný bych považoval kvalitní digitál starých Excaliburů z devadesátek, kdy tyhle časáky měly ještě šmrnc a nebyla to barevná reklama na herní sračky na křídovém papíře. Předěl tvoří doba, kdy se trhli Anastasov s Eislerem do vlastního Score. Tehdy ubylo různých návodů, přibyla preview, prostě se to celé nějak zvrtlo, přestaly to být časáky hráčů pro jiné hráče, ale stal se z toho nefalšovaný byznys.
Tehdy jsem to tak neviděl, dneska na to mám tenhle názor. Asi i proto, že po době "temna" kdy jsme začínali na 8-bitech (C64, Atari, spektráč) a kazetách dovezených z Německa, Rakouska nebo Juginy a maringotka s coinupy byla doslova extáze audiovziuálních orgií (dodnes vzpomínám na tři hry, do kterých jsem narval několik stovek, tehdy neskutečné peníze - Choplifter, Scramble (tehdy pravda už obstarožnější) a Gyruss (plus bonus, vektorový Battle Zone).