„Našim zákazníkům chceme nabízet to nejlepší dostupné reklamní řešení, které jim umožní růst jejich podnikání. Být prvním Autorizovaným distributorem Google AdWords v kombinaci s našimi lokálními inzertními službami je ten nejlepší předpoklad nabídnout komplexní řešení jejich potřeb v oblasti internetové reklamy. Firmy stále více vyžadují dodávku služeb na klíč,“uvedl Pavel Vopařil, výkonný ředitel Commercial divize Centrum Holdings.
„Podpora lokálních partnerů je pro nás od začátku klíčová a společně s Centrum Holdings teď spojíme kvalitní lokální zkušenost i obsah s vyspělou technologií,“ říká Taťána le Moigne, ředitelka českého Google a dodává: „Naše aktivity nám potvrdily, že o e-marketing je ze strany malých a středních firem velký zájem. Ten nám ve spojení se silnou obchodní sítí Centrum Holdings umožní v tomto segmentu společně růst a rozšířit možnosti online reklamy i do regionů.“
S AdFoxem už celé Centrum Holdings skončilo loni na Slovensku, dnes její prodej končí i u nás. Centrum má s Googlem ale další plány. Už nyní využívá jeho vyhledávací engine, v budoucnu chtějí provozovatelé Centra přejít také na online mapy Googlu. Doteď využívají Amapy po bývalém Atlasu.
Zdroj: Centrum Holdings