Zdroj: Kasa.cz
Profil typického nakupujícího vypadá zhruba takto: Jde o osobu podnikající či zaměstnanou, u níž se čistý příjem domácnosti pohybuje mezi 20–40 tisíci korunami a bydlí ve městě s méně jak 100 tisíci obyvateli. Nakupujících důchodců je mimochodem přibližně stejně jako zákaznic z řad žen na mateřské dovolené (kolem jedné desetiny v obou případech).
Zdroj: Kasa.cz
Rovných 60 % zákazníků je mladších než 40 let. Obě pohlaví jsou tu zastoupena rovným dílem. Pokud bychom se bavili o vzdělání, tak 23 % nakupujících má VŠ. Celých 26 % zákazníků jsou lidé z kanceláří a nejméně pak (pod 1 %) lidé manuálně pracující a zemědělci. Je zajímavé, že i v době převládajících bezhotovostních plateb dává 58 % Čechů přednost zaslání na dobírku.
Zdroj: Tisková zpráva Kasa.cz