O2 zveřejnilo finanční výsledky za první pololetí roku 2017. Firmě se dařilo, celkové výnosy včetně slovenské pobočky dosáhly 18,5 miliardy korun, o 1,4 % více než před rokem. Vzrostl také čistý zisk, meziročně si O2 polepšilo o 3,6 % na 2,6 miliardy korun.
Česká pobočka má 4,9 milionu zákazníků mobilních služeb. Základna stagnuje, ve srovnání s loňskem O2 nabralo jen o 5000 zákazníků více. Připojení přes xDSL využívá 752 000 zákazníků (o 30 000 méně než loni), zato počet přípojek s VDSL stoupl o 83 000 na 521 000. Pevnou hlasovou linku využívá 654 000 zákazníků, o 106 000 méně než loni. O2 TV si předplácí 225 000 lidí.
Operátor se také dohodl se španělskou Telefónicou na prodloužení práva užívat ochrannou známku O2. Majoritním vlastníkem české a slovenské pobočky O2 je od roku 2014 finanční skupina PPF. Ta zakoupenou firmu následně rozdělila na dvě společnosti. O2 nabízející fixní a mobilní služby koncovým zákazníkům a Cetin starající se o budování a rozvoj infrastruktury.
Součástí obchodu bylo též poskytnutí licence na značku O2 a partnerství s Telefónicou (například kvůli roamingu) až do 27. ledna 2019. České O2 oznámilo prodloužení smlouvy, na základě které může ponechat název o další tři roky déle, do ledna 2022 se prodloužilo také partnerství. O2 za to Telefónice zaplatí 900 milionů korun. Zároveň má možnost dalšího prodloužení licence na značku o 5 let (tedy až do roku 2027).