Odpovídáte na názor k článku Český vývojář chystá „doomovku“ z prostředí Československa roku 1986. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Insider nejsem, jen sleduju autora hry na Twitteru a nabyl jsem dojmu, že by ho to bez tvorby vlastního enginu jednoduše nebavilo. Takže v tomhle konkrétním případě to není otázka času / lidských zdrojů, ale motivace. Prostě to tak chtěl udělat a tak to tak udělal, a kdyby to tak neudělal, hra by nebyla :) Pořád nevím, proč by to kvůli tomu měl být odpad. Protože to není na úrovni moderních enginů? No a co. Třeba mě osobně moderní FPS akce až na výjimky nezajímají, naopak věci jako Ion Fury (BUILD) či WRATH: Aeon of Ruin (id Tech 2) si rád zahraju. Jasně, cílovka je menší, než u posledního Dooma, ale je tu.