Cetin má nový systém pro správu svých dvou tisíc techniků a údržbu sítě

9. 7. 2022

Sdílet

 Autor: Cetin
Cetin se pochlubil nový softwarem pro řízení připojování nových zákazníků i úpravy sítě ve vztahu ke svým partnerům. Vybral si řešení švédské firmy IFS.

IFS a její Cloud for Service Management bude Cetin nově využívat pro plánování práce lidí, kteří jezdí do terénu připojovat nové zákazníky. Bude řídit jejich trasu, evidovat vybavení a řešit jejich kompetence. Celkem jich má na dva tisíce. Cetin si od toho slibuje mj. zrychlení připojování nových uživatelů tím, že jich odbaví ve stejném čase více.

Také jej hodlá využít pro údržbu sítě ve vztahu ke svým partnerům, což je aktuálně asi 25 společností (O2, Vodafone, Metronet, Nordic Telecom…) poskytujících připojení k internetu pro koncové uživatele.

Spíše nudné představení nového ERP systému trochu oživuje ukázka mobilní aplikace, kterou využívá technik Geoff při opravě internetu u zákazníka Stefana (začíná v 7. minutě videa).

ICTS24

„Nasazení IFS Cloud nám umožní poskytovat lepší služby našim zákazníkům: ať už se jedná o připojení nových zákazníků, nebo veškeré činnosti údržby a oprav, které se týkají více než 25 velkoobchodních partnerů a jednoho milionu připojených domácností. Volba IFS Cloud jde ruku v ruce se snahou o co nejlepší uživatelskou zkušenost, na kterou se ve společnosti Cetin stále více zaměřujeme,“ říká Petr Holý, ředitel útvaru IT ve společnosti Cetin. „IFS Cloud for Service Management bude nasazen v ČR, ale do budoucna je možné i jeho využití pro celou skupinu Cetin.“

Zdroj: CETIN

Autor článku

Šéfredaktor Cnews.cz, dříve editor Computeru. Nadšenec do notebooků a příznivce kompaktních smartphonů. Najdete mě na Twitteru nebo LinkedInu.