Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Chrome 26 beta pro Android umí synchronizovat hesla a šetřit data jako Opera. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 15. 12. 2012 12:31

    Maudit (neregistrovaný)

    Ten výčet her s PhysX nic neznamená.


    Aha, takže nejdřív řekneš, že neexistují. A když ti ukážu opak, tak to nic neznamená. A jestě tvrdíš, že se ty hry dají hrát i bez toho, ale už nezmíníš ten rozdíl v efektech, které tam bez PhysX nejsou. Je to vidět třeba na tomhle videu v čase 2:20 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FjH7HZICTvY


    Jo, z tvých argumentů nezbylo nic. Ale snad ze z toho nesložíš. Ještě to přibude.


    Není tam nic o double precision výpočtech a GTX 680 má diskutabilní výsledky.


    Co do toho pleteš double precision GPGPU výpočty? Jak ty souvisejí s těmihle grafikami? A kdy naposledy si něco počítal v double precision? Nikdy. Nikdy. Nikdy. Dopředů říkám, že jestli hodláš tvrdit, že doma folduješ nebo bitcoiníš, nikdo ti to neuvěří. V době GTX480/580, kdy byla AMD ve výpočtech 100 let za opicema, ten totální amatér a lhář, ke kterému se modlíš, tvrdil, že je to featura naprosto o ničem. Teď najednou, když má AMD alespoň nějakou GPGPU (i když, legračně, je díky Tesla K20X opět AMD 100 let za opicemi) je to to nejdůležitější na světě a téměř pro všechny. Zajímavé překroucení. GTX680 je herní karta. A v tomto segmentu je na daleko lepší úrovni než produkty AMD. Ve výpočetním segmentu je Tesla K20X také na daleko lepší úrovni, než konkurence od AMD. S tím nic nenadělá ani odříkání 20ti "oDDčenášů". Ten "expert" z toho podle mě musí mít noční můry, že po příchodu HD7970 zařadil v žebříčku důležitosti GPGPU úplně nahoru a Nvidia má najednou nejvýkonnější GPGPU čip. To ho musí totálně ničit :D


    A co se týče memory managementu, očividně ani netušíš, jak to funguje. Tam je určitá část dat, která je pevná - textury, vertex data, atd. a pak značná část dat dynamicky generovaných, jako framebuffery. Těch pevných dat není tolik, aby to zaplnilo vše a grafický ovladač si je dle svého uvážení přesouvá mezi hlavní pamětí a grafickou pamětí. Jak se generují ta dynamická data je z části v režii aplikace a z části ovladačů. Programátor se nemá a nesmí spoléhat na to, že jsou data uložená na nějakém místě a v nějakém stavu v určitém okamžiku. To je velmi složitý proces a je to jeden z hlavních důvodů, proč Nvidia své ovladače neuvolnila jako open-source. Proč myslíš, že AMD klade dlouhodobě důraz na propustnost pamětí, šířku sběrnic a obecně rychlost GDDR? Protože vědí, že bez toho by Nvidii nedohnali. Srovnání vlivu velikosti grafické paměti a jejího chování, kde se dějí dost divoké věci, s obecnou hlavní pamětí, je na úrovni retardace. Ale klidně pokračuj, na úplné dno jsi se ještě nedostal. Cestu máš volbnou. Do toho.


    A jestli hodláš tvrdit, že 2GB paměti jsou nutnost a na hraně, tak se podívej sem:


    http://extrahardware.cnews.cz/test-recenze-review-srovnani-sapphire-radeon-hd-7850-1gb-vykon-spotreba#new