Žiju ve světě sportovců, tedy přehled docela mám. Můj okruh pracovních kontaktů je širší, než si tvůj pidimozeček vůbec dovede představit, ve všech věkových i hierarchických kategoriích. Když to vezmu třeba u nás v práci, pak z cca 600 lidí tu mají nějaké "smartwatch" asi tři. Ani mezi sportovci se chytré hodinky neuchytily (mimochodem, dodnes nepovažuji zařízení od Garminu, Suunta či Polaru za primárně chytré, takže je do té kategorie nepočítám), a většina lidí u svých smart sporttesterů tyhle funkce nepoužívá.
Ukazuješ pohled ze světa technických nadšenců pro každou blbost, proč ne? Věřím, že lidi jako ty dělají naprostou většinu objemu prodejů. Jenže s ohledem na to, co se od nositelností čekalo, je to dost tragédie. A aby prodeje vypadaly zajímavě, tak do nich začínají počítat kdeco, včetně sluchátek, reproduktorů... prostě tržní propadák.