Odpovídáte na názor k článku Čínský teenager prodal ledvinu, aby si koupil iPad 2. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Hm, když se nad tím ale tak zamyslím, tak některé televizní hudební kanály alespoň v minulosti byly šířeny tak, že divák je mohl sledovat zdarma. A tam se pouštěly populární hudební skladby, které si ten divák mohl klidně nahrát, stejně jako třeba z rádia, a pak si je pouštět do omrzení.
Vysílatelé měli k tomu svolení (licenci) od hudebních vydavatelství, za což jim pravděpodobně odváděly jisté poplatky dle hranosti (jak je to obvyklé).
Ti vysílatelé si tyhle náklady hradili především z příjmů z reklamy.
Čili prostě pokud Google zobrazuje k těm videoklipům i reklamu, tak je to v podstatě podobné (navíc už nyní je u každého klipu i veřejně přístupné počítadlo)... a pak už pouze zbývá, aby se nějak domluvili na peněžních tocích... aby si Google od příjmů z reklamy mohl odečíst své náklady a pak se domluvili tak, aby, pokud možno, oběma zůstal „přiměřený zisk“.
Nebo snad ne?