tynyt 27.7.2021 at 12:21
"Ono to asi dost souvisí. Konzole přinesou vždy to nejlepší, jen v balení takovém, aby se to potichu uchladilo v TV stolku"
To je jasne, ale ten chladici blok v Xboxu S X je take pekny macek. Myslim, ze vyrobci konzoli omezuji i prikon, preci jen herni konzole, ktera si bere 600W, by nevypadala tak vabne, nehlede na rozmery (i treba kvuli zdroji).
No hlavne kdyby dnes neprogramoval kazdy, kdo ma diru do zadku, tak by treba ten kod i za neco stal a a misto plytvani vykonem a prostorem by se pekne optimalizoval SW a clovek by nepotreboval kW zdroj, aby to vse uzivil. Jenze to by pak vyvoj trval mnohem dele a tolik by se nevydelalo.
Ale porad jeste existuji spolecnosti, ktere maji +- dobry vyvoj, kdyz teda vezmu v potaz herni spolecnosti, tak treba id Software, ktery stale produkuje dobre vypadajici hry, ktere maji stovky FPS i na mainstream HW. Takze ono to jde, kdyz se chce.
Ono to asi dost souvisí. Konzole přinesou vždy to nejlepší, jen v balení takovém, aby se to potichu uchladilo v TV stolku, zabalené do plastikové skříňky. Takže "plnotučné" grafiky pak mohou těžit i technologií, které se dostaly do konzolí, jen nejsou tak omezeny spotřebou, prostorem i náklady na chlazení.
Spolupráce AMD se Sony i MS evidentně svědčí, to je prostě vidět.
Take si myslim, ze to nejde. Ono staci vydat stejny HW s jinym FW, ktery spotrebu omezuje. Uzivateli uz pak jen staci stahnout a preflashovat "plnotucny". Analogie treba s "priskrcenyma" motorkama, ktere jsou papirove na 25kW, realne na 75. Poznat to jde jen na meraku, pro zakon je smerodatne to, co je v papirech.