ta ukazka renderingu me rozesmala :D vzdyt tam je celkem nenarocna scena s vyuzitim pameti nejakych 260mega, neni tam nic co by nejak ukazalo v jakych situacich bude mit dane CPU problem nebo naopak bude excelovat v RT, ze zhruba asi 30 tisic ruznych scenaru shaderu ktere se dnes v RT bezne pouzivaji tam jsou vpodstate jen asi 3 mozne interakce, realne tak muze Ryzen v necem pri RT excelovat a v necem totalne pohoret :) realne tedy ukazali uplny prd kde se jen vyrendruje nechutne presmothovano par objektu ve scene co by bezny grafik splacal asi za 5 minut prace, zrejme je pro ne prilis nakladne si nechat od nekoho spravit opravdu zajimavou scenu na render-benchmarky kde bude tech situaci kombinace shaderu rekneme treba alespon par set, vzdyt i na ruznych forech zabyvajicich se CG jsou ke stazeni zdarma benchmarkove sceny ktere obsahuji od desitek do stovek interakci, a dana CPU tak "proklepnou" vyrazne vice nez tahle jednoducha scenka kde vidim jen interakci reflexe, alfy a jakehosi light materialu
jednim slovem neskutecna ostuda
jinak danou scenu jsem pustil na SB 2600k z ledna 2011, tedy 4 jadro 3.4GHz a turbem 3.8GHz (netaktuju) a vislednej cas 1:29:94, z tech ukazek co jsou v clanku se da s trochou stesti odvodit ze nedokonceny render tam ma okolo 31 sekund, takze rekneme dokonceny okolo 38-40 sekund, takze za 5 let se jako dostavil temer nulovej progress ve vykonu? aha :D