moznost prichodu skutecneho ctvrteho operatora CTU zazdilo v aukci predtim, kdy mela volne kmitocty jeste v pasmech klasickych pro mobilni operatory. Tyhle frekvence jsou dobre akorat pro internet. zatim. treba se objevi v evrope mobily, ktere budou nove frekvence pouzivat a treba tam i dokazou operatori spustit sluzbu na volani jako je obdoba VoLTE, tak treba nazvanou Vo5G. ale to musi umet i mobily. no uvidime
Pár poznámek k diskuzi. Asi to bude vypadat, že mě platí operátoři, ale tak to opravdu není :-).
1) Lhůta přenosu čísla - tady moc nechápu, v čem je problém si na přenos počkat třeba měsíc. Možnost přenosu čísla řadím spíše do kategorie "buďme rádi, že to vůbec jde" a jestli na přenos budu čekat 10 nebo 40 dnů je mi celkem šumák. Nepřecházím každý měsíc a tak když jsem se rozhodl, tak to už nějaký ten den navíc bez problémů vydržím (i kdy chápu, že to je víceméně jen záměrné zdržování). Na druhou stranu nechápu operátory, proč to zdržují - když jdu od jednoho, tak jdu k jinému, někdo jiný jde zase opačně a nula od nuly pojde a mělo by jim to být celkem jedno. Ale jak píšu, tohle mě nebolí.
2) Možnost vypovědět smlouvu při jakékoli změně podmínek - tohle je jednoznačně OK, protože definovat "zhoršení" přesně nejde a i obecně prostě při jakékoli změně mám mít možnost bez sankce odejít. Na druhou stranu mi ale připadá, že by uživatelé (a uživatelky :-) ) chtěli, aby měli zvýhodněné ceny se závazkem, který by ale mohli kdykoli bez sankce porušit, což je druhý extrém a také to nejde (zkuste to udělat třeba v bance). Už to, že se platí jen nějaká malá sankce a ne plný doplatek do konce období, to je podle mě velké + a jsem překvapen, že to takto je nastaveno. Nikdo uživatele nenutil smlouvu podepsat. Podmínky viděli, sami je akceptovali a bylo to jejich rozhodnutí.