Hlavní navigace

ČR opouští reklamní mág Martin Jaroš. Vodafonu vytvořil soby, T-Mobilu skokany

17. 1. 2013

Sdílet

Zdroj: Redakce

Jméno Martina Jaroše vám možná nic neříká, ale jeho práci stoprocentně znáte. V dobách Oskara začínal jako šéfredaktor časopisu ČiliChili. Po odkoupení operátora Vodafonem se nakonec vypracoval až do pozice šéfa marketingu. Byl mj. zodpovědný za úspěšnou reklamní kampaň se soby a Petrem Čtvrtníčkem.

" width="480" height="360" frameborder="0">

Jaroš později přešel do tureckého a maďarského Vodafonu a v polovině roku 2010 zakotvil u českého T-Mobilu. Zde se postaral třeba o reklamy s Chuckem Norrisem. Rok nato vyhrožoval, že odejde, ale nakonec u růžového operátora zůstal a opět z toho byly vtipné kampaně. Určitě pamatujete Koháka s Polívkou nebo loňské motorkáře a skokany na lyžích s Kotkem a Pavláskem.

 

Včera na svém blogu Martin Jaroš prozradil, že T-Mobile opouští a vydává se na další štaci. V Kataru bude pracovat pro operátora Qtel. Určitě si jeho postřehy přečtěte. A zde si můžete připomenout jeho slavné reklamy.